menu

SPUSTILI SME PRE VÁS NOVÝ E-SHOP!

Registrujte sa a využite jeho výhody naplno. Ak ste registrovaným užívateľom z predchádzajúceho e-shopu, stačí si len obnoviť heslo TU.
Úvod Rady a tipy

Rady a tipy pre používanie e-shopu


Vážení zákazníci, tu sme pre Vás umiestnili pár rád a tipov, ktoré Vám uľahčia prácu v našom e-shope.

📧 Prihlasovací e-mail
V našom novom e-shope je nutné na prihlásenie do Vašeho účtu použiť jedinečný e-mail. Nie je možné využívať jeden email pre prihlásenie dvoch rôznych subjektov (firiem). Ak ste registrovaný firemný zákazník, odporúčame používať iba firemné emaily. Vďaka tomu chránite Vašu firmu a Váš účet bude bezpečnejší.

📄 Platba na faktúru so splatnosťou 30 dní
Túto formu platby môžu využiť len firemní registrovaní zákazníci, ktorí majú vo svojom účte vyplnené IČO.

🩺 Kategórie "Stomatológ", "Lekár" a "Verejnosť"
Do týchto kategórií sme preddefinovali tovarové skupiny pre príslušnú kategóriu. Pre ich pohodlné a prehľadné zobrazenie stačí na jednu z hlavných kategórií presunúť kurzor myši. Z tohto miesta je možné zobraziť aj zoznam všetkých kategórií kliknutím na "Zobraziť všetky kategórie" v ľavom dolnom rohu.

💰 Akciové ceny & akciový leták
Naďalej pre Vás pripravujeme naše letáky so zaujímavými cenami. Tovar v akciových cenách nájdete v kategórii "Akciové ceny", ktorá sa nachádza v hornej záložke pod ikonkou pre prihlásenie a registráciu. Aktuálny akciový leták je k stiahnutiu v našej novej sekcii "Buďte v obraze".

🎫 Zľavový kupón
Máte od nás zľavový kupón? V prvom kroku objednávky (nákupnom košíku) zakliknite pole "Mám zľavový kupón" a zadajte kód. Po kliknutí na tlačidlo "Použiť" bude zľava uplatnená na Vašu objednávku. Zľavový kupón nie je možné uplatniť na tovar zo špeciálnej ponuky "Akcia z letáku".

🏷️ Akcie z letáku
Akcie z letáku sa nachádzajú v hornej záložke pod ikonkou košíka. Tu nájdete všetky špeciálne akcie, v ktorých môžete získať napríklad:
  • darček zadarmo
  • množstevné zľavy
  • dodatočnú zľavu na produkt pri odbere určitého množstva
  • špeciálne sety produktov, ku ktorým môžete získať ďalší produkt zadarmo či za zvýhodnenú cenu

Na tieto špeciálne akcie nemožno uplatniť zľavový kupón.

🧡 Obľúbené produkty
Produkty, ktoré často vyhľadávate, si môžete pridať medzi svoje obľúbené produkty. Stačí byť prihlásený do svojho účtu a kliknúť na odkaz "Pridať do obľúbených", ktorý sa nachádza pod ikonkou "Pridať do košíka". Všetky produkty, ktoré máte označené ako obľúbené si potom môžete zobraziť vo svojom prehľade účtu.

🏠 Zmena adresy dodania
Potrebujete zmeniť údaje vo Vašej adrese dodania? Upraviť existujúcu adresu dodania bohužiaľ nie je možné, pretože už bola použitá na daňovom doklade. Založte si prosím, novú adresu dodania so správnymi údajmi.

📦 Dodanie celej objednávky naraz
Prajete si dodať len kompletnú objednávku a nevadí Vám počkať až bude všetok Vami objednaný tovar skladom? V tom prípade prosím zakliknite pole "Dodať len ako kompletnú objednávku," ktoré sa nachádza v nákupnom košíku. Prajete si dodať tovar skladom čo najskôr a nedostupný tovar po naskladnení doposlať ? V tom prípade prosím nechajte pole "Dodať len ako kompletnú objednávku" prázdne. Tovar Vám bude po doskladnení vyexpedovaný bez účtovania dopravného.

💼 Registrovaný x neregistrovaný zákazník
Registrovaní zákazníci u nás majú veľa výhod uvedených TU. Neregistrovaný zákazník môže objednať tovar len na dobierku (platba v hotovosti či platobnou kartou pri prevzatí). Registrovaný firemný zákazník s IČO môže objednávať na faktúru so splatnosťou 30 dní.

🚫 Zmena alebo storno objednávky
V prípade, že budete chcieť akokoľvek Vašu objednávku upraviť, zmeniť, či zrušiť (stornovať), prosíme kontaktuje nás na našich bezplatných telefonických linkách 📞 0800 601 433 (VŠEOBECNÁ LINKA) / 📞 0800 800 441 (STOMATOLOGICKÁ LINKA).

🔁 Reklamácia
Chcete reklamovať tovar? Postup reklamácie je teraz ešte jednoduchší vďaka reklamačnému formuláru. Prosíme nasledujte kroky uvedené nižšie:

Som registrovaný zákazník

  1. Prihláste sa do svojho účtu.
  2. Vyberte objednávku, z ktorej chcete tovar reklamovať a kliknite na tlačidlo "Reklamovať tovar".
  3. Vyberte produkt, ktorý chcete reklamovať a kliknite na "Reklamujem tento produkt".
  4. Pod produktom sa zobrazí pole "Popis reklamácie". Tu, Vás prosíme, napíšte dôvod reklamácie.
  5. V druhom kroku je možné nahrať fotku závady reklamovaného tovaru.
  6. Úplne nakoniec, Vás prosíme, vyberte spôsob požadovaného riešenia reklamácie.
  7. Súhrn Vami zadanej reklamácie nájdete v e-maile, ktorý je registrovaný k Vášmu účtu.
  8. Naše reklamačné oddelenie Vás bude čo najskôr kontaktovať.
Nie som registrovaný zákazník
  1. V sekcii "O nákupe" kliknite na odkaz "Reklamácia".
  2. Zadajte číslo objednávky, z ktorej chcete tovar reklamovať a kliknite na tlačidlo "Načítať položky".
  3. Vyberte produkt, ktorý chcete reklamovať a kliknite na "Reklamujem tento produkt".
  4. Pod produktom sa zobrazí pole "Popis reklamácie". Tu, Vás prosíme, napíšte dôvod reklamácie.
  5. V druhom kroku je možné nahrať fotku závady reklamovaného tovaru.
  6. Úplne nakoniec, Vás prosíme, vyberte spôsob požadovaného riešenia reklamácie.
  7. Súhrn Vami zadanej reklamácie nájdete v e-maile, ktorý ste zadali do objednávky.
  8. Naše reklamačné oddelenie Vás bude čo najskôr kontaktovať.
Súbory cookie
Zbierame anonymné dáta a meriame, aby sme náš web mohli ďalej vylepšovať. Súhlasíte so zberom cookies?
Viac informácií